Гарантія та повернення
Гарантія на товари
Ми працюємо з якістними виробниками автозапчастин і гарантуємо, що наші автозапчастини є якісними та надійними.
Важливо враховувати, що відповідальність за эксплуатацію запчастини несе інстанція, котра буде її встановлювати.
Сервісний центр перед встановленням перевіряє якість і сумісність запчастини з вашим автомобілем.
ГАРАНТії і ПОВЕРНЕННЯ
1.Умови повернення:
1.1. Збереження первинного товарного вида та пакування.(Категорично не допускаєтся наклейка скотча, не повинна містити будь які написи або бути пошкодженною и т.д.);
1.2. Повна справність запчастини;
1.3. Запчастина не встановлювалась на автомобіль;
1.4. Наявність документа,що подтверджує факт та умови придбання вказаного товара.
1.5. Не перебільшен 14-ти денний термін з моменту замовлення товару.
2. При поверненні товару, якщо він є частиною комплекта, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
3. Повертаємий товар повинен бути доставлен безпосередньо до нашого магазину.
4. Повертання коштів проводится у термін 2 -5 робочих днів з моменту повернення товару.(В термінах вказаного строку ми маємо право провести экспертизу товару з метою виявити його якість та збереження споживчих властивостей.)
5.Поверненю не підлягають:Электрообладнаня (свічки, катушки запалювання,электроні блоки, запобіжники, датчики и т.і),масла, техничні рідини, автокосметика, лампы и т.і.Товари привезені під замовлення (З-за кордону).
ВАЖЛИВО!!!. Зовнішній вигляд і комплектність товара, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені отримувачем у момент отримання товару. При отриманні товару, Ви ставите свій підпис в тому, що комплектність повна, претензій до кількості і зовнішньому виду товара не маєте,з умовами повернненя товару ознайомлені. Після отримання замовлення претензії до зовнішнім дефектам товара, його кількості, комплектності и товарному виду не приймаются.
Перелік документів,необхідних для повернення товара по "рекламації" :
1. Копія документа, підтверджующий придбання запчастин
2. Копія наряд-замовлення з СТО, де виконувалась установка рекламаціонной запчастини з вказівкою:
-перечня рабіт, виконаних під час заміни даної запчастини і т.і.;
-пробіг автомобіля на момент встановлення;
-дані автомобіля;
-дата встановлення.
3.Акт рекламації. Заповнюєтся на СТО, де виконувалась заміна рекламаційной запчастини. Форма акта вільна. В акті рекламациії обов*язково повинні бути вказані:
-пробіг на момент рекламації;
-опис проблеми, з котрой кліент звернувся на СТО з рекламацією;
-висновок спеціалиста СТО, на підгрунті котрого було прийняте рішення відправити рекламацію постачальнику.
4.Копия сертификата на оказание услуг.
В соответствии с "Правилам обязательной сертификации услуг по ремонту и техническому обслуживанию дорожных транспортных средств и их составляющих элементов, которые утверждены приказом Госстандарта Украины от 28.08.97 г. под N 520 и зарегистрированы в Министерстве юстиции Украины 14.10.97 г. под N 475/2279, услуги по ремонту и техническому обслуживанию дорожных транспортных средств и их составляющих подлежат сертификации в Украинской государственной системе сертификации продукции (в системе сертификации УКРСЕПРО). Сертификации подлежат услуги, предоставляемые предприятия, учреждениями, организациями и гражданами-субъектами предпринимательской деятельности независимо от форм собственности.